Průvodce výběrem
podložek na cvičení


Podložka na cvičení  >  Jednoduché cviky, se kterými zhubnete

Jednoduché cviky, se kterými zhubnete

Existují dva oblíbené druhy cvičení, které se dají snadno provádět doma na podložce a obsahují mimořádně účinné cviky na formování postavy a hubnutí. Jsou jimi kalanetika a pilates.

Nedá se říci, který je lepší – oba mají svůj zástup příznivců. Pokud je zatím neznáte, vřele doporučujeme navštívit vzorové lekce pro osvojení základů, nebo si koupit dobré DVD. A pak už v praxi sami uvidíte, který vám vyhovuje více. Na úvod přinášíme pár základních informací.

Vyzkoušejte cviky paní Callan

Kalanetika je známá už více než čtvrtstoletí a představuje pomalé a přesné cvičení, které efektivně posiluje svaly, zpevňuje tělo a zlepšuje jeho ohebnost i držení. Výsledky jsou navíc brzy viditelné. Cvičenky uvádí, že s kalanetikou nemá šanci tloušťka ani ochablé svalstvo, a shodují se i na tom, že ubírá léta a výrazně přidává sebevědomí.

Výhodou je, že si z kalanetiky můžete vybrat třeba jen na cviky na břicho. Věnujte se jim ovšem pravidelně a důsledně, každému cviku až stokrát.

Ve 40 postavička jako ve 20

Pilates je pro všechny věkové kategorie a kombinuje tradiční rehabilitační cvičení s jógou apod. Pohyb při něm vychází ze středu těla – břišních, bederních a hýžďových svalů. Je třeba kontrolovat dýchání, soustředění a precizní provedení. Tím, že pilates zpevňuje svaly, celkově posiluje a zlepšuje držení těla, vede k vyrýsované a štíhlé postavě.

Potřebujete k němu pouze podložku a gymnastický míč.

Sdílejte článek

Zveřejněno: 16. 10. 2015


Další časté otázky

Jednoduché cviky, se kterými zhubnete

Existují dva oblíbené druhy cvičení, které se dají snadno provádět doma na podložce a obsahují mimořádně účinné cviky na formování postavy a hubnutí. Jsou jimi kalanetika a pilates.

16. 10. 2015

Na co se hodí podložky na cvičení?

Na aerobic, jógu, fitness cvičení, na jednoduché posilování. Na jakýkoliv sport, který provádíte na zemi a na omezeném prostoru.

14. 3. 2013

Další novinky

Co cvičit na podložce

Už vás nebaví základní jednoduché cviky na podložce. Máme pro vás tipy na další cvičení pro každého!

22. 4. 2016

Podložka na cvičení pilates

Cvičení pilates charakterizuje řízený, přesný a plynulý pohyb ze středu těla, doprovázený správným dýcháním. Na počátku 20. století ho vyvinul a propracoval Joseph Pilates v Německu, Velké Británii a Spojených státech amerických.

22. 4. 2014

Jak se vyznat v druzích jógy?

Stejně jako pohyb je pro kvalitní život důležitá vnitřní pohoda. Tělo a mysl jsou neoddělitelně propojeny, a s obojím pracuje jóga.

24. 3. 2014

Kalanetika je cvičení pro každého

Kalanetika, jednoduché, ale velmi účinné cvičení na zpevnění a zformování postavy, byla před 25 lety světovým bestsellerem. I když jsou v módě zase jiné směry, k několika geniálním cvikům z kalanetiky se vyplatí vracet, nebo si je osvojit. Stačí k tomu domácí prostředí, výuková kniha či DVD a vhodná podložka na cvičení.

20. 2. 2014

všechny novinky